husna_tmt regl oldum ama 2 gün geçmişti. ve sürekli kusuyordum adet belirtilerim sivilce falandır ama çıkmamıştı bu ay. bugün oldum. test yapmadım hiç. yinede gebe olabilir miyim bir ümit yoksa tamamen olumsuz mu
MelodyFairy husna_tmt üzerine görmek ile regl arasında kanama yoğunluğu ve gün farkı var. Normal regl gibi kanama olmaz yerleşme de , damla damla bir kaç damla lekelenme şeklinde olur . Rengide kahve veya pembe olur
Parinas husna_tmt adetiniz 2 3 gün sürdü kanama yoğun ve fazla olmadıysa. Rengi canlı kırmızı değilse olabilir. Lekelenmenin bitince bi test yapın
Musilk-1 husna_tmt şuan adetsen bitsin öyle yap çok kanama varsa test yanıltıcı olabilir bende 5haftalıkken mide bulantısı ile anlamıştım hatta düğün vardı orada bir kadın sen hamilesin dedi hayır şuanda ben adetim dedim kadın kirpikten anliyormuş hamile olduğunu gerçekten hamileymisim