1 aylık bebeğim bu gaz işi ne zaman biter yada ne zaman azalır diyim üçüncü çocuğum diğerleride gazlıydı ama nekadar sürdü hatırlamıyorum gece sırf şu gaz ve kaka yapma yüzünden uyumuyoruz gündüz de uyuyor aslında ama ben diğer çocuklarım yüzünden uyuyamıyorum