Kızlar merhaba , 24 haftalık gebeyim domuz gribi olmuşum 😢 korkuyorum … varmı benim gibi geçiren ? Çok ağır seyrediyor. Göğüs hastalıklarına gittim ilaç verdi kendi doktorumda kullan dedi ama ağrılarım çok var. Bebeğime bişey olur diyede çok tedirginim.