Bugün 37+2 de çatı muayenem vardı .Çatım normale uygun ama kendimi aşırı kastığım için uygun olmayacağını söyledi tehlike yaratabileceğini .Bu yüzden sezeryanda karar kıldık .Haftaya perşembe 38+2 de kucağıma alıcam Allah izin verirse
Korku panik heyecan hepsini yaşıyorum 😅Bugün kilosu 3.060 dı