Havva578 Arkadaşlar kızım olcak inşallah yeni isimlerden herkezde olan isimleri koymak istemiyorum kızımı ikna edebilirsem kalbimden geçen ismi koycam sizde oylarmısınız
Daisyy000 Havva578 Çocuğa Hatçe diyecekler hep… Türkiye gerçekleri malesef.Kuzenimin ismi Hatice,hep Hatçe dedikleri için ismini değiştirmek istiyoru hiç mutlu değil
TwinsAndBeren Havva578 iki isim jenerasyon olarak birbirlerinden çok farklı 😂 anlamı diğer isim kadar güzel olmasa da kulağa hoş gelen ve günümüze uyan isim defne ela bence
Marsilyasabunu Havva578 hatice de Kübra da biraz sert isimleri ikisi de bence hatice birazda eski bir isim kalıyor bence
Havva578 TwinsAndBeren aynen ben eski isimlerden olsun istiyorum anlam olarak anlamlı koymak istiyorum kızım burayı görünce kızım tamamen defne ela olsun diyecek eşim kızıma bıraktı isim koyma kısmını
35Hatice Ay lütfen defne ya da ela koyun yazık eski isimlerle uğraşmasın çocuk. 30 yaşındayım benden başka adı hatice olan yaşıtım yok yeni nesle hiç koymayalım🙈😂