GamzeYlcnr Kızlar geçen de yazmıştım hala isimler arasında kararsız kaldım. Çikolatasını yaptıracağım ama isim belli değil diye yaptıramadım. Dedelerin isimleri olan Cemal Saim mi yoksa Alparslan mı daha güzel sizce ? Son kez fikirlerinizi almak istiyorum 🙏🏻