Ozlm111 Anneee_bebek 10+4 olduk bizde 2. Bebeğim olacak İnşallah hiç ii yapasım gelmiyor evde ama bekleyen işler var 😑
mrp2023 Anneee_bebek merhaba 11+0 ile ağustos sohbetine mi buraya mı yazsam karar veremedim 😅 ağustos sonu eylül başı sanırım 🐣