Psikoloji de çok önemli bence ve bebegı de etklıyor . 2 gündür bebek sürekli dikiş yerımı tekmeliyordu sankı aşağıdayım hep . Acaba doğum pozısyonumu almış aşağı mı ınmıs diye diye içim içimi yedi bugün doktor kontrolüm vardı. Hersey yolunda dikişler çok iyi. Bebek 1,5 hafta önde dedi doktor. İnanır mısınız eve geldim bebek yukarda hareket ediyor hep. Bilemedim sanki korktuğumuz şeyleri vücudumuz başımıza getiriyor gibi hissettim . O yüzden kalbimizi ferah tutalım sağlıkla zamanında gelsinler inşallah.
Bende 26+3üm rahım uzunluğu 32 mm ölçüldü sanırım iyi bu.