Peri_Omer merhaba Benim 8 haftalıkken kalbi durdu Kürtaj oldum .Sonrasında doktorum 3 ay korunmamızı istedi .Bu arada tahliller yapıldı .Genetik testler ve pıhtılaşma testleri .Aynı zamanda kürtajla benden alınan embriyoda genetik teste gönderildi .Hepsi temiz çıktı .4 ay sonunda korunmayı bıraktık .5. Ayda tekrar hamile kaldım .Ama kürtajdan sonra 3 ay kesinlikle korunma öneriliyor .Sonrasında sizin tıbbi durumunuza göre doktor yönlendirmesiyle oluyor .Doktorumuz korunmayı bıraktıktan sonra folik asit ,d vitamini ve demir takviyesine başlattı bu arada .Dediki hemen de hamile kalabilirsin ,bir sene sonra da kalabilirsin dedi .1 seneye kadar normal kabul ediliyormuş