Onu_beklerken Merhaba henüz yeni hamileyim 6+4. Karnımda aşırı gerginlik ve baskı var. Bu normal mi acaba benim gibi olan var mı doktor kontrolüm haftaya salı. Bebeğe birşey olmuyordur umarım.
sinem93- 3.aya kadar şişkinlik oluyor. İlk başlarda göbeğin çıkıp sonradan inenler de var. Normal bir durum merak etmeyin.
Onu_beklerken sinem93- Teşekkür ederim. Endişelendim birden. Bende hemen çıktı göbek sanırsın 4 aylık gibi. Halbuki mide bulantısından bişey de yiyemiyorum