Hanımlar 11 şubatta randevum var.12 haftalık olucam. İdrar yolu enfeksiyonum var büyük ihtimalle . Ağrım var . Korkmalı mıyım? Daha erkene randevu alıp gitsem mi? İdrarımı da zor yapıyorum. Karın ağrım artmasa gitmem ama ağrım fazla. Sizce ne yapayım?