Defnezumramom Kızlar 1 cm açılmam var 37. Hafta sancılarımda var dünde bu saatlerde kasılmalarm artmıştı yine karnım belim ağrıyor bebek kasılıyor içerde özel takipliyim ama bana 1 saat uzakta hastane devlete gitsem nstye alır mı sizce
TKumsall Defnezumramom alıyorlar az önce gittim vezne sıra vermedi bende acilden girerim dedim acilden yönlendirdiler girdim doktora oda nstye gönderdi muayne edip
Defnezumramom Fatime217 bi acile görüneyim bari düzenli sancım vardı dün doktorum bugün alıyım doğuma dedi ama haftasını beklesin diye istememiştim pişman oldum ya
Vlog1345 deletedmom43191 yanlış bilgi vermeyin lütfen devlet hastanelerinin acilleri asla hasta çeviremez. Özele gidiyor diye bakmamazlık yapmazlar.
Defnezumramom defnevedoruk bi kere gittim acilden bana biz sana bakmak zorunda değiliz dediler o Yüzden emin olamadım valla
Meryeminannesi20 Defnezumramom diyelimki özel hastane uzak çocuk şak diyen geldi ne diyecekler biz bakamayız mı devletin öyle bi hakkınyok gidin görünün öyle bişey derse sizi şikayet edicem ses kaydına aldım deyin
Defnezumramom Meryeminannesi20 kız burda bakmıyorlar git takipli olduğun hastaneye diyorlar bana daha önce sana bakmak zorunda mıyız dendi
rozamomy Defnezumramom hiç daha önce takipli olmadığını soyleme devlette, doktorunu sorarsa önceden gittiğin bi doktoru söyle. Her doktorun sistemi de farklı zaten birbirlerininkini göremiyorlar
gamseliii Defnezumramom ben de özel takipliyim yakınımda devlet var kadın doğum aciline tansiyonumu ölçtürmeye gittim başım dönüyor diye, kanaman yoksa bakamayız diyip başından savdı😂 alt tarafı tansiyonuma bakıcak şaka gibiler
Defnezumramom AnayimBenAna_ allah var ilgilendiler ya şu an ki doktorum bu hastanenin eski doktoruydu doğuma alsınlar seni sezeryanlı hastanın sancı çekmesi açılması olması demek rahmin yorulması demek buda doğum sonrası rahmin zor toparlanmasına sebep olur kritik bi haftada değilsin dediler doktorumla görüştüm oda sabah 6da alacak doğuma şimdi hastaneye gidiyorum bakalım 😊
Defnezumramom rozamomy kendi doktorum bu hastanenin eski doktoruydu o yüzden ilgilendiler doğuma alınmam gerektiğini söylediler Allah nasip ederse sabah 6da doğumum gerçekleşecek inşallah kazasız belasız 🤲🏻
Defnezumramom TKumsall baktılar canım sabah doğuma alınacağım o yüzden kendi hastaneme geçiyorum yatışla geçecek bu gece
deletedmom43191 Vlog1345 bizim burdaki devlet hastanesi öyle kaydın yoksa hiç ilgi görmüyorsun neye göre yanlış diyorsunuz anlamıyorum ki hemen bi yargılama çabası benim burdaki devlet hastanesi öyle aciller normal hastayi geri cevirmez gebe gelenler direk dogumhaneye geçiyor ve kaydın yoksa ilgi görmüyorsun
Defnezumramom Vlog1345 ben kızımda yaşadım onu canım o yüzden sordum burdada benim doktorum bu devlet hastanesinin eski doktorum olduğu için ilgili davrandılar
2cocuk2kopek Vlog1345 hiç devlette kaydın yoksa maalesef bakmıyorlar doğru söylemiş. Takipli olduğun yere git diyorlar. Bende özelde takipliyim ama arada devlete de randevu alıp gidiyorum .
Defnezumramom gamseliii bana baktılar kendi hastaneme doğum için sevk yazdılar şimdi hastaneye geçiyoruz sabah 6da sezeryana alınacağım nasipse
Vlog1345 deletedmom43191 ben yargılamıyorum. Siz sizin oradaki hastaneyi sağlık Bakanlığına şikayet edin bence. 36.haftama kadar devlete gitmedim geçen sancım oldu acile gittim hemen nst ye aldılar kimse de özele gitmişsin niye buraya geldin demedi