Semi benimde ilk aldığım test bozuk çıktı 2.aldığım test sizin gibi silikti 3.gün gidip yine test aldim bu sefer tam çizgi belli etti kendini beta kan degerine baktirdim 1717 cıktı şuan 6+4 haftalik hamileyim silik çıkan çizgiler genelde hamile olarak sonuçlanıyor 😊 ben 3 gün üst üste yapmıştım emin olamadigim için meraktan 😊