isimsiz19 Kızlar benim bat 4 sat 4 iki testim dün pozitif çıktı sabah yaptığım iki test de negatif şimdi eve geldim negatif olanlar pozitife dönmüş işkillendim yine yapayım dedim bu sefer böyle çıkmış sizce var mıdır yoruldum artık yarın kan vericem
anneolucam Seraymesut Sanki kuruma çizgisi gibi duruyor ama bilemedim bence kan verin bu olayı bende çok yaşadım artık test mest yapmıyorum… Kan verip öğrenin yasak gecikmeyi bekleyin 4-5 gün
Selendonmez Seraymesut yani benim ilk testimde de bu kadar silik gözle zor görülen bir çizgi çıkmıştı. Siz yine de temkinli olun o yüzden adet olmazsanız tekrarlarsınız. Ya da kan testi yaptırabilirsiniz bence.
Glhayat_54 Üzmek istemem ama attığın resimlerde silik olarak bile yok .. test yaptıktan 5 dakikası gecerli sanırım ertesi günü cift cizgi olsada testiniz gecersiz olur..
Seraymesut Selendonmez bı bakarım olmadı kan veririm zaten ilk idrarla yapmadım sabah bı daha denicem
Musilk-1 isimsiz19 inşallah kimyasal değildir böyle çizgi hatta kırmızı çizgiyle hemen çıkan adet oldum