Neslihan1309 16haftadayım . Çatlak kreminizi kaçıncı hafta kullanmaya başladınız ? Önerebileceğiniz marka varmı ?
Ceren_3333 Neslihan1309 Ben 2 aylıkken başlamıştım. Lierac şiddetle tavsiye ediyorum. Memnun kalırsınız
Larraa Ben 16 da başladım sözde ama tatildeydim bir iki defa anca sürdüm. 20. haftadan sonra tam olarak başladım çok düzenli olmasada. Bence başlayın şimdiden karnınız büyürken nemli şekilde büyürse çatlama riski azalır.