Merhabalar ben 11. haftadayım ve kendi anne babamla ilgili sorunlar var ve bunlar beni çok etkiliyor her gün ağlıyorum (özellikle babam çok fazla bana yansıtıyor) ve bebeğimin etkilenmesinden dolayı çok korkuyorum. Gebelikte psikolojik destek veren uygun fiyatlı tanıdığınız birileri var mı? Ya da kendi gittiğiniz ve memnun kaldığınız psikolog?