miroscumm ya benim de var gün içinde hep var hafif bir sızı şeklinde. İlk gebeliğimde hiç böyle bişey hatırlamıyorum korktum biraz. Rahim genişliyor onu bugün net anladım onun ağrısı ve şişkinliği var. Yerleşme kanaması vs de olmadı.. bir de planlı termal tatilimiz vardı yarın napıcam oralarda iyice stres oldum napsam hiç mi suya girmesem sen olsan napardın 😞 daha hiç kimseye söyleyemediğim için akıl da alamıyorum. Kocam da bön bakıyor anlamıyor hiç beni , daha şoku atlatamadı 😅