Burdan da paylaşmıştım suyum kalmadığı için sabah suni sancı verecekler diye. Çarşamba sabahı Yaklaşık 5 saat suni sancı aldım ama maalesef istenen açıklık olmadı. Toplamda 1,5 cm ancak açılma olmuş ve Dr um daha fazla beklemenin anlamsız olduğunu bebeğe zarar vermememiz gerektiğini söyledi. saat 4 te kızımı kucağıma aldım çok şükür 🙏🏼 Epidural sezaryen oldum bebeğimin çıktığı an büyük bir huzur kapladı içimi. Kesinlikle hissediyorsunuz arkadaşlar o çıktığı anı. Sonra o melek suratını gösterdi Dr ve herşey tamamdı artık.
Keşke baştan bu kararı alsaydık ! suni sancıyı bebeğim tam kanala girmediği için toplamda 2-3 kere şiddetli hissettim ama fenaaaaaa 😩
Neyse çok şükür kızımı aldım ya kucağıma dünyalara bedel bu 😊😇 herkese sağlıklı doğumlar diliyorum