Alpere ben astimi gecirdim
Alerjik rinit kaldi
Kuru öksürük var 32+5 deyim
Baya zorluyor sabah basliyor öglen 1 e kadar
Sonra duruyor
Sonlara yaklastik zaten,alerjimde 1 aydir artti
Suan ilac icmeden geciriyorum
Nefes tikanikligi icin kettle da su kaynatip buhari soluyun iyi gelir