Esracelik Merhaba tatlı annişler artık bende meleğimi kucağıma aldım ve sonunda buraya Doğum hikayemi yazıyorum bu anı yaşamak için baya sabırsızlanmıştım 🙈🙈 Bir gün öncesinden belden başlayan sancılar ile sabahı sabah ettim ama nişanım suyum vs yoktu sadece sancıydı ve bebeğimin sürekli kafasını ittiğini hissediyodum sabah 5 gibi biraz uyumuşum sabah uyandığımda iç çamaşırımda ıslaklık farkettim ve nişanım gelmişti açık renki kan lekesiydi hemen doktorumu aradım oda hemen gel bakalım dedi ben toparlanıp hastaneye gittim bu sırada sancılar vurmaya başladı hemen yatışım yapıldı daha sonra muayene oldum alttan daha önce muayene olmamıştım ilk kez oldum o an ve doktorum Doğumun başladığını açıklığımın 1 cm olduğunu söyledi nst ye bağlandım suni sancı bağladılar 6 saat sancı çektim sancılar 100 dü ama açılma olmadı doktorum bişeylerin ters gittiğini ce keseyi patlaması gerektiğini söyledi keseyi patlattı ve bebişim kaka yapmıştı hemen sezeryana aldılar çok korkuyodum sezeryandan ama yavruma kavuşunca herşey bitti size tavsiyem korkmayın rabbim size o an öyle bir cesaret ve güç veriyor ki anlatamam ama doktor ve eş desteği kesinlikle çok önemli uzun oldu kusura bakmayın darısı diğer tüm Hamişlere inşallah sağlıcakla bebişerinizi kucağınıza alırsınız 😘👼🏻😍😍❤️❤️