Ovitrelle vuralı 29 saat oldu ne bi ağrı ne bir sızı hiç bir belirti yok normal mi ?
Gayeaydin bende de olmadı hiç 1 hafta oldu vurulalı herkeste belirti olmayabilir
Herkeste ağrı olmayabiliyor canım vücuduna bağlı
Arhez20 sizde mi kullandınız iğneyi
Gks_01 ay inşAllah hamile kalırız sizde sürümler nasıl var mı bi belirti bi değişiklik
Gayeaydin evet 10 gün oldu
Gayeaydin inşallah bende bi değişiklik yok ama
Arhez20 var mı bir belirtiniz
Gayeaydin valla kasık ve bel ağrım var hafif yoklayan