dem34 cauuv1 bende ona takipliydim ama bıraktım ilk gebeliğimde çok memnundum o zamanlar çok ilgili alakalıydı bu ikincisinde asla öyle değildi bebeğimdeki bazı sorunları görmedi ben de bıraktım şu an Pendik medipol’e gidiyorum