Kızlar merhaba. 6+4 hamileyim, 4+6da keseyi görmüştük karından, bugün bebeği görmek için ve kalbini dinlemek için doktora gittik. Bebeği gördük ama kalp atışını doktor birkaç kere denemesine rağmen duyamadık. sanki bi ara sadece 1 saniyeliğine birşey duyduk sonra duyamadık. Doktor 10 gün sonra tekrar gel bakalım dedi sizce normal mi bu durum