Kubra72_ Merhaba kızlar 36.3 te doktoruma gittim bugün gün aldık 11 şubatta doğum var ozamanda 38.1 olucam ama bebeğim şimdi 2750 gr 12 güne kadar kilo alırım ya doktorum muayeneye bidaha gelmene gerek yok dedı
Srp53 Kubra72_ benim de dün 36+3 tü 2750 geldi. Bana doktor 14 Şubat en erken olabilir dedi sezaryen için. Çarşamba günü de kontrolüm var bir daha çağırır mı bilmiyorum ama size de gelmene gerek yok demiş aslında bayağı da var yani. Bir kez daha gitseniz daha iyi olmaz mıydı.
Melek24 3 kilo olur canim gecer hattq 💗 sağlicakla kucağina alirsin inşallah 💖 bende 10 şubatla 14 şubat arasi gün secmem gerekiyor ama cok kararsizim 🤷♀️ keşke doktorum secseydi gününü