Tavsiyem eğer yağ kullanıyorsanız onu kremle değiştirin, ben ilk olarak bebek yağı sonra zeytinyağı kullanmıştım çatlak olmaması için ancak sonra derim pul pul dökülmeye başladı ve inanılmaz şekilde kaşındı karnım. Sonra vücut kremim vardı evde vaselin’in, onu kullanmaya başladığımdan beri hiç dökülme olmadı ve kaşıntım da geçti ve daha nemli hissediyorum tenimi, siz de belki deneyebilirsiniz 🙏🏼