Merhaba. Şubat ayı transfer olacaklar başlığında da konuşmuştuk transfer olacak birkaç arkadaşla. Bugün de kontrolüm vardı sanırım benim transferim çarşamba ya da perşembe olacak. Herkesin süreci farklı tabii ama yine de kafamıza takılanları burada konuşup paylaşabiliriz☺️ benim rahim kalınlığım şimdilik iyiymiş bugün de fitile başlıyorum. Yarın da iğneye başlıyorum. Sizler antibiyotik de kullandınız mı?