Benim de 32. Haftadan sonra geri çıkmıştı doktorum bana protein ağırlıklı beslen demişti. Bir de burada forumda görmüştüm nesquikli süt kilo aldırıyormuş galiba ben süt için karışım değil de gevrek yemiştim içine muz doğrayarak. Genel olarak da kahvaltıda yumurta, avakado, kaşar peyniri, beyaz peynir dikkat ettim öğlen ve akşamda yoğurt ya da ayran oldu protein içeren yiyecekler oldu. Kuruyemiş de dikkat etmiştim.