1Ali Tarhana çorbası Nohut Pirinç pilavı Birde salata yaparım yeter, hergün hergün ne yemek yapıcam derdi acayip sinir ediyor beni
dem34 Pemberuya eşim 3.11 vardiyasında tek kendim yiyeceğim o yüzden pek önemsemedim et yapacağım yanına da salata ile ayran tamam yeter 😁
Deleted33000 Pemberuya bende kendime kuru biber patlıcan kizarttim yanına patates kızartması eşim ve çocuklar da patates yumurta hasladim yeşillik de var dürüm yaparlar eşim geç gelecekmiş bende azcik uyurum o gelene kadar🤣🤣
Arzu1616 Pemberuya merhaba tavukları minik mimik kesiyorum sonra haşlıyorum sonra ayrı tavada haşlandıktan sonra sıvı tağ içinde kırmızı toz biber ile kavuruyrz sonra ekmek arasına soğan sumak domates maydanoz ve limon sıkıyoz en son afiyetle yiyoruz 😁😋
Deleted33000 Pemberuya niye kız uyuyamiyormusun sende bende uyurum dedim ama işlerim vardı bitiremedim bide iki çocuk var ev işini bitiremedim ki uyusam anca gece yarısı uyurum galiba