ben de nasil soyleyecegim bilemiyorum. kucucuk bagisiklik sistemi gelismemis bir bebegi akraba tanidik ziyaret terorunden nasil koruyacagim kara kara dusunuyorum. hastanede asla ziyaret edilmemesi gerekir zaten. oda susleme, serbetler falan cok gereksiz seyler. orda emzirmeyi mi dusuneceksin, biraz uyuyup dinlenmeyi mi, tuvalete nasil cikacagini mi.. bunu milleti kirmadan nasil soyleyecegim bilmiyorum. kalabalik bir aileyiz bir de.. amcalar halalar muhakkak ziyaret etmek isteyecektir. hayirlisi bakalim