Nzl_1999 Kızlar ilk başlarda bebeğim kendini göstermiyor diye kıza dünde Dr çıkıntı var kesin erkek dedi bugünde farklı Dr göstermiyor kız olabilir diyor neye inanacağımı şaştm sizce hangisi doğrudur
Minnakpopus Nzl_1999 ben artık göstermiyor kız lafınada inanmıyorum 🫣🫣 oğlum bugün doktorumun 1,5 saat uğraşları sonucu zahmet ettide gösterdi pipisini😂