MeriMeril büyük ihtimalle benimde ondan kaynaklı olabilir karnım da çok fazla büyümedi ben kendim de kilo almadım zaten bebeğin yapısından da geri kalmış olabilir farklı bi sorun olmasın sağlıklı olsunlar da doktorun dediği gibi doğduktan sonra daha güzel beslenir kilo alır 2 haftamız kaldı 14 şubatta kavuşuyoruz inşAllah 🥰