Girlmama Minikkuzum00 günde minimum 10 hareket etmesi lazım benim bugün etmedi nst ye gittim sorun yokmuş şimdi hareketlendi kızım 33 haftalık olmaz bizde
Minikkuzum00 Gzde4507 olabilir şimdi hareket ettiler şükür. Kabızlık problemi yaşıyorum 2 gün çıkamadım bugün çıkınca sanırım hareket etmeye başladılar
Melisaatik O haftalarda öyle olması normal karşılanıyormuş.Bende o haftalarda yaşamıştım onu koşa koşa doktora gidince uyuyorlar, güçleri yok kiloları az hissetmemen normal demişti doktorum.
Melisaatik Minikkuzum00 bir günün bir gününü tutmayacak için rahat olsun anne olarak hep bi korku içinde geçiyor biliyorum ama annelik böyleymiş 🤍💕
Minikkuzum00 Melisaatik evet öyle birde bu ikinci gebeliğim unutmuşum. Tek gebelikten de farklı geçiyor daha zor
Melisaatik Minikkuzum00 sana ikisinide tecrube etmek nasip olmuş ne güzel. Ben de tek gebelik nasıl oluyordur acaba diye düşündüm hamileliğim boyunca? 😅🐣