Asiye_ Kızlar merhaba en son adetim 2 Aralıkta oldum.27 Ocak ta kan testi verdim beta hgc 46.46 çıktı. 29 ocakta yine verdim beta hgc 121.30 çıktı sizce kaç haftalık nasıl hesaplamam gerekiyor
Minikbebegimm06 Asiye_ https://ilkadimlarim.com/gebelik-hesaplama ben burdan hesaplamıştım bu uygulama içinde de var son adet tarihinizi giriyorsunuz kac haftalik olduğu yazıyor
Elifsugencdal Asiye_ betan daha düşük yeni gebelik olduğu anlamına geliyor daha 2 haftalık yeni oluşmuş muhtemel
Asiye_ Minikbebegimm06 adete göre hesaplayacağım ama pcos var bende düzensiz adet oluyorum Allah’a şükür hamile kaldım inşallah Allah sağlıkla kucağıma almayı nasip eder ama nasıl kaldım bilmiyorum hasta olamıyorum diye doktora gittim test yaptı hamilesin dedi 😁
Birmucize17 Asiye_ ultrasona göre doktorunuz söyler o zaman keseden ölçüm yapıp eşleştiği haftayı söylüyor
Minikbebegimm06 Asiye_ son adetiniz 2 Aralık ya onu yazın ortalama döngü uzunluğunuzu yazın ultrasonla görülünce doktor da söyler zaten 😊
Asiye_ Minikbebegimm06 döngü uzunluğunu da tam bilmiyorum bazen 54 günde bir bazen 43 bazen ise tam zamanında 37 filan oluyordu hep düzensiz oldu bazı aylar hiç olmadım mesela 4 Ekim’de adet oldum sonra 2 Aralıkta kasımı atladım kese görülmesini bekleyeceğim gibi gözüküyor teşekkür ederim ☺️
Asiye_ Elifsugencdal o zaman çok küçük inşallah tutunur haftaya keseyi görürüz dedi doktor inşallah gözükür bana da 2 haftalık gibi geliyor çünkü 17 ocakta kan verdim beta sınırın altında idi 27 ocakta kan verdim yükselmiş 10 gün içinde ne değişmiş olabilir ki