H-seyma21 ben hayat hastanesi Nazmiye Şentürke gidiyorum canım gayet memnunum şuanlık son zamanlarım kaldı zaten 25.haftamda başladım ona ama bebek normalinden aşağıdaymış o gördü mesela diğer doktorlar görmemişti böyle bişey ben şuanlık baya memnunun doğumda da çok memnun kalırım inşallah çoğu kişi memnun ama