Balllimmm evet malesef çok kötü zonklar şekilde bir ağrı oluyor bende de ikinci hamileliğimde var . Çok fazla ayakta kalmayın , oturduğunuz zamanda da uzun süreli aynı pozisyonda kalmayın . Ve fırsat buldukça ayaklarınızı yükseltip uzanın ara ara rahatlatıyor ama geçmiyor . Doğumdan sonra neler olcak bakalım . Bende bu varisler yüzünden normal doğumdan çok korkuyorum ne yalan söylüym . Görüntü zaten psikolojimi bozmuş durumda .