Kızlar doktor randevumda gittiğimde başka doktor vardı şimdi bizler doktorlari araştırma yaparak randevu alıyoruz sonuçta veya memnun kaldığımız için randevu yine aynı doktor olsun istiyoruz ama yerinde asistan vs de yokken gittiğimde doktorunuz değişti denmesi benim sinirimi bozuyor çünkü aynı şeyi bir kere daha yasadigimda başka doktor vardı ve hiç memnun değildim ağlayarak çıkmıştım bugün yine gidince başka doktor vardı şimdi haftaya yine gidicem ve artık suphedeyim seçeceğim doktorlar yerine başka doktor olmasına ne yapabilirim bu durum da