Kızlar bat 2 Şubat gösteriyor ama her zaman gününde olmam şey diyeceğim normalde böyle olmazdı çok fazla akıntı var yani normale göre faazla geliyor sizce gebelik var mıdır ya bende buraya hamileyim yazicam inanıyorum inşallah bir gün rabbim nasip edecek ☺️🌸🤍