cerengeredeli Kızlar temmuz bebeği olarak doğacak kızım. İlk günlerde çok üşür biliyorum ama kıyafetin kumaşı nasıl olmalı. Ne alabilirim. Pamuklu tulumlara falan bakıyorum. Uzun, kısa ve askılı zıbın almayı düşünüyorum. Bilen biri yardımcı olabilir mi acaba
cerengeredeli Satisati hemşireye verilecekleri uzun kollu vereyim dimi. İnce battaniye koyucam ama kalında vermeme gerek var mı
Satisati cerengeredeli evet ona uzun kollu verin benim bebeğim Mayıs’ta doğdu bir tane zıbın bir tane tulum bir tane de kundak ve şapka verdim hepsi inceydi yeterliydi
Satisati cerengeredeli onlar zaten soğuk olursa yeşil hastane örtüsü örtüp getiriyor siz odanıza çıkınca kalın baddniyenize sararsinjz hava koşuluna göre
Satisati feynnur hayır penye kundakdi ama ben bunu sadece iki gün örttüm yaşadığım yer çok sıcak olduğu için bebeğimi 10 güne kadar sadece ince bir tulumla durdurdum uyurken de ince çarşaf örttüm 10. Günden sonra sadece zibinla durdurdum çünkü sıcak bebekleri çok etkiliyor isilik oluyorlar
feynnur Satisati ben de yaşadığım yerde ikinci yazım olacak sıcaktan nefes alamıyodum yazın. Bebek için de öyle olacak muhtemelen