Sedakrt kullanamiyorum cunku yutamiyorum
32+5 deyim
Balik yagi istedim doktorumdan
Onuda bazen yutamiyorum buyuk kapsul cunku.
Bebis 28.haftalarda 2 hafta önden gidiyordu hep
31 de 1 hafta önden gitmeye basladi
Ben zararini görmedim,beslenmeme dikkat ettim.Ama kullanirsaniz daha iyi olur.Yutamayinca baska carem olmadi benim
Doktorumda icme tamam dedi