Elaipekduru İlk gebeliğim 39+0olduk bugün nasıl anlarım doğumun başladığını anlamam diye çok korkuyorum şu gelmesi nasıl oluyor birden çok fazla su mu geliyor bilenler varsa kızlar
Yagmur205 Elaipekduru bende bu gece su geldi öylen doğumum oldu uyuyodum sıcak su hiss etdm geliyo benden tualete gitdim bakdm çiş diyil bu akıyo öyle tutmak isdiyorum olmuyo hemen hastaneye gittik 2cm acılmam varmış hemen yatış verdiler suyu anlarsınız zaten akıyo öyle sıcak su
Yagmur205 Elaipekduru nişanımda beyaz sümüksü idi öyle kanlı pempe falan diyildi bildiymiz beyaz aktını gibi gün içinde geldi durdu bende anlmamştm ama akıntı zann ediyorumdum
Emireelif Su sızması yada gelmesi Nişan bide o sancilardan anlarsin canım bende anlamam sanıyordum o an anlarsın dakika tutarsın her türlü anlaşılıyor.😊Rabbım kolay doğum nasip etsin inşallah.
Yagmur205 Elaipekduru nem hiss etmeyi bende ediyordum o hiç ama aya kalınca gyada yatkda dönünce su akıyo böyle çiş gibi ama çiş diyil tutamıyosun sıcak ve kokusuz
Ahsen-01 Elaipekduru o su değil canım akıntıdan kaynaklı olabilir dediğin su gelse anlarsın az az geliyor ama hissediosun bende uyurken gelmişti sonra ayağa kalkttim bir daha geldi ara ara gelmeye devam etmişti önceki doğumumda şuan 38+3 deyim sürekli ıslaklık hissediyorum bende hatta bende suyummu die surekli kontrol ediyorum