Merhaba çok güven verici konuşan işinde bilgili doktor ben o takipliyim ama sadece biraz sezeryan yanlısı diye duydum birde her zaman ulaşılamıyormuş numaradan çok wp falan kullanmıyormuş ben hiç yazmadım ama duyumlar. Onun dışında bilgisi iyi gayet. Ben hastanenin doğum fiyatını nedeniyle değiştireceğim yoksa memnundum