Çocuk istediğimiz için doktora gittik hormon testi ve Smear testi yaptı test anında pek ağrı hissetmedim ama şu an ara ara batma oluyor böyle bir şey yaşayan oldu mu bir de test çubuğunu çıkarttığında ucu pembe kan gibi olmuş beyazdı sokmadan önce doktora soracaktım biri seslenince kaldı bilgisi fikri olan