Başınız sagolsun. Allah sabır versin inşallah🙏🏻 bende ilk bebegimi 26 haftada kaybettim benim rahim agzi yetmezliği sebebiyle 23 haftada açılma olmuştu sonra serklaj oldumm.26 da erken dogum sebebiyle kaybettim. Doktorum 6 ay sonra hamile kalabilirsin dedi. Ben 1 yil sonra hamile kaldim kendimi ozaman hazir hissetmistim. Suan da hamileyim 28 haftalık aynı şeyleri yaşarım diye korkarak geçti 26 hafta. 12 haftada serklaj oldum. Süreç kolay değil biliyorumm, ama doktorum şey demişti yıldırım bi kere düştü diye tekrar düşecek değil. Insallah sağlıkla kolaylikla kucaklarimiz dolsun🙏🏻 ikinci hamileligimde serklaj farklı bir doktor yaptı ve rahim filmi niye çektirmedin dedi ben kızımı kaybettikten sonra 2 doktora gitmiştim. Tavsiyem peritanoloji uzmanı olan bir doktora gitmeniz olabilir.