Yarenn24 38+5 Kızlar ilk gebeliğim sancı var bebek çok hareketli ama ne açılmam var ne suyum geliyor ne nişanım tık yokk çok ağırlaşmış hissediyorum kendimi artık doğurmak istiyorum ne yapabilirim suyumun gelmesi açılma olması için :(
Satisati Yarenn24 acayip sancım vardı ama ne açılmam vardı nede suyum gelmişti farkında olmadan evi bir güzel sildim supurdum comele çömele ertesi gün gece yatisim oldu sancimdan dolayı ama hala suyum gelmemiş açılmam da olmamıştı doktor doğum olmaz sadece gözetim altında kal biraz dedi sabah doğum yapmıştım Allah’ın dediği oluyor siz merdiven inip çıkın
Mavi1638- Valla 39+1 iz gelmek bilmiyo bende bekliyom oglum38+4de gelmisdi kendisi hicbiseyde yapmadm egzersiz falan😂