Deniz150718 2 yaşına kadar kıtlıktan çıkmış gibi beslenen düzenli yemekleri olan oğlum 2 yaş güncellemesiyle hiç birşey yemek istemiyo ancak çok acıkırsa kendi istediği neyse onu yiyiyo yani çokta alıştırmak falan değil şu kadar diyeyim diş çıkarma döneminde yemek yemek istemediği zaman kavurma ısıtıp verirdim bayıla bayıla yerdi şimdi ağzına koymuyo