Visneli1so-s Simge_gunes biz dün 5+2 mişiz keseyi gördü ve orda yuvarlak birşey vardı o da sağlıklı olduğuna işaretmiş bebeği ve keseyide haftaya görmeye gidicex haftaya çağırdı