Melissaa99 adet döngün düzenli değilse bir doktora gitmek lazım belki polikistik over gibi bir şey vardır ya da bir hormonun az / çok çalışıyor olabilir , evet bence de test için erken olmuş biraz ,daha çok yeni evlisin keyfini çıkar sürecin , stres olunca da etkileniyor insan hiçbir sorun yoksa bile stresle olmuyor bu sefer de