Razismom 😔 benim de 4. ayda hafif başlamıştı. Doktorumuzun önerisi ile her banyodan 15-20 dk önce hindistan cevizi yağı sürüp hafif hafif masaj yaptım banyodan hemen önce ki nak tarağı ile taradım, iki günde bir banyo yaptırdım, suyun sıcak olmamasına, baya ılık olmasına çok dikkat ettim, başını kolay durulanmasi açısından köpük şampuan ile yıkadım (ben baby me kullanmıştım), her banyo sonrası ve her gece yatmadan önce konak tarağı ile taradım, gün içerisinde de 3-4 kere keçi kılı fırçası ile taradım. Bir de yıkadığım banyonun nemli olmasına dikkat ettim, ya bebişten önce ben veya eşim girip banyo yaptık ya da sıcak suyu 10-15dk akıtarak buhar ile banyoyu nemlendirdim yani. Bu şekilde 20-25 günlük bir süreçte tamamen geçti 🙏🏼😊