Glhayat_54 Rabiul 2000′ nin modası zaten 2008de falan emoydum 😂😂 z kuşağı gibi hersey elimizin altıda değildi belki ama en azından kaliteli arkadslıklar birliktelikler vardı mutluyduk be 😊
Rabiul Glhayat_54 ah evet o zamanların tadı başkaydı bende hep bende. Yaşça büyüklerle takılırdım tarifsizdi benim için o zamanların eskimeyen güzelliği
Glhayat_54 @“Htccndn”#p35554477tripkolic gözlerinin yeşilinii özlediim 😂😂 daha bi cok amatör vardı arsız bela, tuna tabu 😂🙈
Htccndn Glhayat_54 ay evet ya arsız bela felan hiç dinlemedim ama fundyy tripkolic çok dinliyordum bunları fundyy gamzende uyut beni 😂
Glhayat_54 Htccndn o dönemlerde gitar modasıda vardı kocam ozamanlar sevgilimdi bana gitar almıştı cok sevıyorm diye ama kursa gidemedim içimde hep kaldı ve hâlâ o gitarım öylece durur cantasında ☺
Htccndn Glhayat_54 yaaa vay beee 🥰 bende gitarı çok seviyordum babama söylemiştim beni gitar kursuna yazdır diye oda yok demişti saz kursuna git demişti bende ona gitmemiştim 😂
Glhayat_54 Htccndn 😂 şimdiki z kuşağı maşallah her yerde cok serbestler bize bi hayır denilince ikiletmıyorduk 😂
Leylasiva21 Eslem2112 1992 doğumluyum ilk kızımı 2022 de tam 30 yaşındayı kucağıma aldım şimdi 20 haftalık hamileyim 33 yaşında ikinci kızın olacak inşallah