Sibel4 Kızlar 10+4haftalık hamileyim göğüslerim yapısı büyük ama ucu hiç çıkmamış hemde hiç çıkmamış 😧bebek doğduktan sonra çıkarmı yoksa çıkmaya başlarmı şimdiden çok tedirgin oluyorum ya bebeğimi emziremezsem çünkü emmek istediğinde tutamayacağı kadar yok
Arzymn Sibel4 benim de tek göğsüm öyleydi, ilk başta ağzına alırken zorlandı ama sonrasında çok rahat alabiliyor, zaten çıkıyor da
Betttt Sibel4 canım aynı şeyleri bende düşünüyorum ama doğuma kadar büyür diyorlar. Birde bebek zaten o kahverengi yeriyle birlikte emdiği için bir sorun olmazmış
Nurysf Canım göğsün çok gerilmezse eğer ucu olmadan da emer çünkü etrafındaki kahverengi kısmı ağzına alması lazim. Bunun dışında eğer gergin olursa silikon göğüs ucu kullanabilirsin ayrıca enjektörün tersiyle çekebilirsiniz yada kendin ucuyla oynayıp çıkarabilirsin yol çok yeter ki minik kuzu emmek istesin 🤗 ama smdiden oynamayın göğüs uçlarinizla uyarı niteliğinde rahmi kasabilir.